HR
Logistička rješenja
Intereuropa sajam d.o.o. je uspješna tvrtka koja je prisutna i posluje na području Republike Hrvatske od 1957. godine.
Osnovna djelatnost tvrtke je međunarodno otpremništvo koja svojom mrežom poslovnica i partnera pokriva područje Republike Hrvatske i cijelog svijeta. U sklopu djelatnosti Intereuropa Sajam d.o.o. je specijalizirana za kompletne logističke usluge i rješenja na području prijevoza, carinjenja, skladištenja i dostave tehničke oprema sa stručnim djelatnicima i višegodišnjim iskustvom.

Sukladno navedenom naša tvrtka Vam može ponuditi slijedeće usluge:

ORGANIZACIJA TRANSPORTA, DISTRIBUCIJE I SKLADIŠTENJA

  • Imamo dugogodišnje iskustvo u organizaciji, cestovnog, avionskog i brodskog/kotejnerskog prijevoza, kako u regiji tako i u cijelom svijetu.
  • Praksu i iskustvo iz prve ruke u hitnim i kurirskim isporukama neovisno o lokaciji ili vremenskim ograničenjima.
  • Intereuropa sajam d.o.o. posjeduje transportna dostavna vozila, posjeduju informatičku opremu potrebnu za nadzor robe, primanje naloga i komunikaciju s našim IT centrom.
  • Naši vozači govore strane jezike i prošli su edukacije u svezi sigurnog obavljanja svih procesa u prijevozu. 
  • Posjedujemo skladišta na Zagrebačkom Velesajmu od kojih su određena grijana.

PONUDA KOMPLETIH LOGISTIČKIH RJEŠENJA ZA ORGANIZACIJU SAJMOVA I KONGRESA

U sklopu djelatnosti Intereuropa Sajam d.o.o. je specijalizirana za kompletne logističke usluge i rješenja na području međunarodnih sajmova i kongresa sa stručnim djelatnicima koji govore strane jezike i imaju višegodišnje iskustvo. Možemo Vam ponuditi slijedeće usluge:
  • Transport robe do mjesta događanja sajma/ kongresa
  • Kompletna organizacija transporta, usluga montaže/demontaže štandova na mjestu događanja.
  • Manipulaciju sa robom utovar istovar i dostava robe, reklamnog materijala i sl. na štand odnosno mjesto prezentacije
  • Za sve sajmove i kongrese izvan područja EU organiziramo izradu kompletne carinske dokumentacije, ATA karneta kao i organizaciju carinjenja u zemljama gdje se odvija sajam/kongres.  

VOĐENJE EVIDENCIJE O GOSPODARENJU ELEKTRIČNIM I ELEKTRONIČKIM OTPADOM I EVIDENCIJE O GOSPODARENJU BATERIJAMA

Sukladno Pravilnicima o gospodarenju električnim i elektroničkim otpadom i baterijama, kao uvoznik ste obvezni svaki mjesec (za baterije svaka tri mjeseca) prijavljivati Fondu za zaštitu okoliša proizvode koje obuhvaća Pravilnik. Intereuropa Sajam d.o.o., umjesto Vas obavlja kompletnu uslugu evidencije Fondu za zaštitu okoliša, i preuzima odgovornost i brigu sukladno zakonskoj regulativi.

INTRASTAT IZVJEŠĆIVANJE

Intereuropa Sajam d.o.o. nudi Vam uslugu cjelovitog zastupanja prilikom izvješćivanja u Intrastat sustav. Odabirom naše tvrtke kao pouzdanog i odgovornog partnera, sa educiranim i obučenim djelatnicima štedite svoje vrijeme i novac te objedinjujete kompletnu logističku uslugu.

USLUGA CARINJENJA ROBE

Organiziramo carinjenja svih robe po cijeloj Hrvatskoj, Europi i svijetu .

DOSTUPNOST I RADNO VRIJEME

Intereuropa Sajam d.o.o. za svoje klijente ima kontinuirana dežurstva od 0-24 sata, subotom, nedjeljom i praznicima, te i van radnog vremena obavljamo sve logističke poslove, besplatne savijete i sl sukladno Vašim potrebama.

DISKRECIJA I ČUVANJE TAJNE

Intereuropa Sajam d.o.o. obvezuje se čuvati tajnost svih podataka.

INTEREUROPA SAJAM

Prisutna na području Hrvatske od 1957. godine, sa osnovnom djelašću međunarodnog otpremništva, svojom mrežom poslovnica i partnera pokriva područje Hrvatske i cijelog svijeta.

KONTAKTI

Adresa: Avenija Dubrovnik 15, 
10020 Zagreb

Tel: + 385 1 6521 247 | 
Fax: + 385 1 6520 078

Email:info@intereuropa-sajam.hr